GUY DEMOOR - 'Up for a game of dice?
Door een mengen van een veelheid aan ideeën en meningen in zijn werk creëert hij meerdere dubbele bodems voor de realiteit.
De toeschouwer is, (misschien) spijtig voor hem, verplicht deel te nemen als het voornaamste onderdeel van het kunstwerk of de installatie.
De combinatie van hardware (de installatie of het schilderij) en de software (de hersenen) verplichten om zowel believers als non-believers te maken voor elk idee dat in het kunstwerk schuil gaat.
Dice gaat over de plaats die de artiest als nar heeft in een niet zo complexe, maar verdoken, wereld van galerieën en musea.
'We all Love You'
'Let's Cry'
Guy Demoor is fascinated by unexpected and troublemaking confrontations.
In his work he creates a constant disbelief in reality by implementing quadruple input and meanings.
In his work he creates a constant disbelief in reality by implementing quadruple input and meanings.
The spectator is, (perhaps?) unfortunately for him, forced to take part as the most important piece in the art object and installation.
The combination of hardware (the installation or painting) and software (the brain) has to make believers and non-believers in every aspect of the idea behind the work of art.
His dice is about the place of the artist as a clown in a not so complex, but hidden, world of art galleries and musea.
Guy Demoor is gebiologeerd door onverwachte en onrustbarende aanvaringen.
Door een mengen van een veelheid aan ideeën en meningen in zijn werk creëert hij meerdere dubbele bodems voor de realiteit.
De toeschouwer is, (misschien) spijtig voor hem, verplicht deel te nemen als het voornaamste onderdeel van het kunstwerk of de installatie.
De combinatie van hardware (de installatie of het schilderij) en de software (de hersenen) verplichten om zowel believers als non-believers te maken voor elk idee dat in het kunstwerk schuil gaat.
Dice gaat over de plaats die de artiest als nar heeft in een niet zo complexe, maar verdoken, wereld van galerieën en musea.
'We all Love You'
'Let's Cry'
Guy Demoor is fascinated by unexpected and troublemaking confrontations.
In his work he creates a constant disbelief in reality by implementing quadruple input and meanings.
In his work he creates a constant disbelief in reality by implementing quadruple input and meanings.
The spectator is, (perhaps?) unfortunately for him, forced to take part as the most important piece in the art object and installation.
The combination of hardware (the installation or painting) and software (the brain) has to make believers and non-believers in every aspect of the idea behind the work of art.
His dice is about the place of the artist as a clown in a not so complex, but hidden, world of art galleries and musea.
Guy Demoor is gebiologeerd door onverwachte en onrustbarende aanvaringen.
Door een mengen van een veelheid aan ideeën en meningen in zijn werk creëert hij meerdere dubbele bodems voor de realiteit.
De toeschouwer is, (misschien) spijtig voor hem, verplicht deel te nemen als het voornaamste onderdeel van het kunstwerk of de installatie.
De combinatie van hardware (de installatie of het schilderij) en de software (de hersenen) verplichten om zowel believers als non-believers te maken voor elk idee dat in het kunstwerk schuil gaat.
Dice gaat over de plaats die de artiest als nar heeft in een niet zo complexe, maar verdoken, wereld van galerieën en musea.
No comments:
Post a Comment